Täiskasvanud õppijat toetavad õppemeetodid täiskasvanute koolituses (2 päeva, 16 AT)
- Õppemeetod ja õppemeetodite liigitus
- Meetodi valiku põhimõtted täiskasvanute koolituses
- Täiskasvanute koolitaja metoodilis-didaktiline kompetentsus
- Õppeprotsessi ülesehitus – häälestus, läbiviimine, hindamine, refleksioon – sobivad meetodid.
Käed-külge koolitus, mille kohta osalejad on öelnud:
"Suureprane ja praktiline!"
"Koolitusel õppisin, kui tähtis on õppemeetodite mõistmine ja koolitajapoolne oskuslik meetodite kasutamine"
"Silmi- ja koolitusmaailma avardav"
Kaasaegsed õppemeetodid ja digivahendid koolituste läbiviimiseks (2 päeva, 14 AT).
- Ürituse kavandamine, osalejate eelteadmiste väljaselgitamine, isiklike eesmärkide sõnastamine
- Meetodi olemus. Koolituse läbiviimine.
- Meetodi valiku põhimõtted ja otstarbekus. Koolituse läbiviimine.
- Ohud ja võimalused meetodite ning digivahendite kasutamisel.
- Tagasiside. Koolituse tulemuslikkuse hindamine.
Tutvu kogu õppekavaga siin (link failile)
Õppija kaasamist toetavate esitlusvahendite kasutamine (6 AT)
- Veebitahvlivahend Padlet.
- Mõiste- ja ideekaardiloomise vahend
- Mindmeister.
- Linkide kiireks jagamiseks Bitly ja QR kood.
- Interaktiivseteks esitlusteks Zeetings ja PollEverywhere.
- Visuaalide loomiseks Canva ja Adobe Spark.
E-õppe kasutamise võimalused täiskasvanute koolituses (2 moodulit, 32 AT)
- Kaasaegne õpikäsitus tehnoloogiarikkas ühiskonnas. Õppimine digitaalajastul
- Täiskasvanud õppija ootused ja lubavused e-õppele. E-õppe kasutamine täiskasvanute koolituses
- Õppedisain, õppedisaini mudelid
- Personaalsed õpikeskkonnad ja õpiplaanid täiskasvanud õppija enesejuhtimise toetamiseks
- Tehnoloogilised vahendid õppeprotsessis
- Turvalisus ja isikuandmed e-õppe vahendite kasutamisel
Kaasavate veebiseminaride läbiviimine (18 AT)
- Veebiseminaride läbiviimise põhimõtteid;
- Veebiseminaride läbiviimiseks sobivate infotehnoloogiliste vahendite ja lahenduste valimine ja kasutamine;
- Õppeprotsessi juhtimise põhimõtted veebiseminaril.
Õppimise toetamine (2 moodulit, 40 AT):
- Õppimine erinevates kontekstides
- Õpiteooriad ja kontseptsioonid
- Ennastjuhtiva õppija
- Õpibarjäärid ja vastuseis õppimisele
- Õpimotivatsiooni kujunemine ja toetamise võimalused
- Reflektsioon ja reflektiivne praktika
- Reflektiivset õppimist toetavad meetodid ja tänapäevased vahendid
Koolitajate koolitus (6 moodulit, 100 AT):
- Täiskasvanud õppija eripärad
- Õppeprotsessi ettevalmistamine
- Õppeprotsessi juhtimine
- Mikroõpe – koolitamise praktiline videotreening
- Õpitulemuste analüüs ja hindamine
- Koolitaja professionaalne eneseareng